Kvalifikatsioonis saime oma grupis P8 ja see aeg andis tugeva 22. koha üldarvestuses, kus kokku oli umbes 100 maailma parimat sõitjat. Kaotasime parimatele sõitjatele vaid 0,1-0,2 sekundit, mis jäi veel Data-t analüüsides rajale.
Seega saime eelsõitudesse stardikoha 7. ja 8., mis oli väga hea kindlustamaks kohta finaalis
Edastasime kvalifikatsioonis isegi Euroopa ja Suurbritannia tšempioneid!!!
Heat 1-s lükati rajalt välja kivile ja seetõttu läks tagatelg kõveraks nii, et kaotasime palju kohti, kuid viimastel ringidel sõitsime liidritega samat aega.
Heat 2 – start oli hea, kuid kett purunes, seega pidime sõidu katkestama.
Heat 3 – mootor jooksis kokku 5. ringil. Taaskord ebaõnn…
Esimene päev meil ei õnnestunud peamiselt tehniliste probleemide tõttu!
Heat 4 – P 11, kuigi ka siin esines muresid mootoriga.
Heat 5 – P14
Mootor ei olnud jätkuvalt nii hea nagu esimene päev, seega saime kõigest võimaluse C finaali. Kiirus oli hea ja sai hakatud võtma 3.kohta, kuid kaassõitja sissesõit põhjustas kokkupõrke kolmanda sõitjaga ning olime sunnitud katkestama.
Oli tunne, et oleks võinud ka selle sõidu võita.
Kui kõik sõidud oleksid õnnestunud ja poleks olnud tehnilisi probleeme, siis oleksime suutnud välja sõita koha TOP 20-s.